Hemmakväll

hallådär, har precis haft en liten egen fotosession, med fotografier av syster. HAHA!
Nej men nu kändes det som att det äntligen var dax att lägga upp veckans inköp. Kombinationen av kläder blev något sämre, då jag försökte att endast använda det nyinköpta, men det viktigaste är ju hur det kommer se ut sen!

Känner mig så tråkig som bara är hemma nu, men känner mig slut, plus att mormor, moster + morbror kommer hit i eftermiddag för att vi ska äta försenad födelsedagstårta mm, och sen stannar mormor på middag. Jag & syster har därför tänkt att vi senare ska se på GreenStreetHooligans, (favoritfilm frågetecken), och jag ska även se klart på Strandvaskaren som gick igår på Tv, men kändes lite för läskig efter ett tag för att se själv så sent på kvällen!
Fegis, jag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0