sunshine

Hejhej, nu har jag precis kommit hem. Har varit en både jobbig och rolig dag, men vill främst fokusera på det bra.
Och ska jag fokusera på det bra, så har halva dagen gått, men jag gör så iallafall.

Vid 3 tiden vandrar jag, carro och zehå därifrån, och vandrar runt i huddinge, där vi också stöter på Ninni, våran gamla lärare, hon hade väldigt bråttom för parttältet skulle upp 10 minuter senare hemma hos henne.
Zehå lämnade tillbaka en hängselkjol på Mq, en likadan som jag eventuellt ska köpa.

Efter moget övervägande bestämmer vi oss för att zehå ska ta moppen hem till sig, jag&C ska gå och köpa gräddsås och sen ta bussen till henne.

( Fan, det här blir ett sånt där långt inlägg som ingen bryr sig om ...  )

Där har vi haft det roligt, jag har kollat klart på "norbit" medans carro slingade zehås hår, och sen kollade vi på sherrybaby. Och jag får icke heller glömma att vi åt makaroner med gräddsås! (och ketchup)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0