Trött, trött, trött!

Jag är så äckligt trött, och jag börjar bli sjuk! Usch!

Har haft en chill dag alltså, fick sluta tre idag istället för tjugo i fem, och detta var ju guld värt kan jag ju tala om! 
Vi har på våran första riktiga industridesign lektion haft i uppgift att göra ett kollage av en produkt eller möbel som tilltalade oss, och för mig var det självklart. Sänggavlar i mörkbrunt trä, mot vit omgivning och orange accentfärg. Tråkigt nog fann jag knappt några bilder på sånna sängar, så då improvisserade jag bara! 

Funderar på att sova, men först ska jag lägga upp bilder på jackor som jag vill ha . Ska nämligen åka och kika på det i helgen, måste även köpa ett par tofflor och vanliga skor!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0