Utmattad

Kom precis hem från Dalarna, och nu är alla saker inplockade från bilen, och jag kan äntligen vänta mig en avslappnande stund efter idag. Jag gick upp klockan 7 imorse för att städa, plocka ner en studdsmatta, mocka ur en stor box, kolla hagen, stapla ved, ta upp en båt mm. Jag är trött!

Så nu har jag alltså planer på att ånga och lägga ansiktsmask, skrubba och smörja in med BUS, fixa lösnaglar + manikyr, pedikyr, hårinpackning + dagliga silikondropparna mm. Ska bli så härligt, och jag hoppas att det blir ett förbättrat resultat.

Nej nu ska vi nog käka, skriver senare!

image14

Kommentarer
Postat av: anna

wow är det din hand??
läcker bild!
jag hade en bra dag igår! Härligt med tjejgatherings =)
kramar!

2007-08-05 @ 11:03:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: stumpan

anna: Nejnej, så fin hand har jag verkligen inte :)
Hihi, jo det brukar vara det!
Kram

2007-08-05 @ 13:05:38
URL: http://EllenWearsdaily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0