Vad är design?

Jag är helt utmattad! Mår illa, är trött och har huvudvärk, illa!

Sitter i vardagsrummet och kikar lite på ID samtidigt som jag skriver det här, ska antingen gå och lägga mig snart eller träna lite pilates .

Har haft en rolig dag i skolan tillsammans med Amanda och Madde, och självklart de andra tjejerna.
På våran Industridesign idag skulle vi bestämma en bild av ett hus, och låta oss inspireras för att göra en möbel av något slag. Jag, A & M bestämde oss för att göra en soffa, som blev väldigt, låt oss säga ... kreativt!

Imorgon böjrar jag med morgonsamling klockan 9 , så det är bara att gå upp halv 6 : /
 Jaja, ska träna nu, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0