Hektisk dag

Nu sitter jag på min nya data såhär på morgonen, känns väldigt bra, och kanske är en fortsatt bloggtid nu på väg att komma igång igen. Har förrut inte känt någon blogglust, men den kanske kommer tillbaka nu när jag har en data i skolan och allt.

Dagens outfit består av
 - Grå cubus tröja
- Blåe V-fit jeans, cheapM.

Idag ska jag först åka till Synsam för en synkoll, och sedan vidare till skolan som jag börjar klockan 12.
Slutar 5 idag, eller kanske klockan 4 om jag hoppar handläggningen, har ändå inget som jag har desperat behov av att göra. isånnfall skulle det väl vara fackteckning, men vi får se.
Iallafall, efter det ska jag åka direkt till stallet, det betyder att jag är där halv 7, sen kommer Jessica vid 7, och då ska vi rida ut tillsammans, så att jag får se hur hon hanterar min Limpa ute. Hon är nämligen en eventuellt blivande medryttare : )

Och ja, kommer väl inte hem förrän vid 8-9 tiden, och då ska jag träna och sen käka. Och sen käre jag, så ska jag gå och lägga mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0