Tack för en trevlig kväll tjejer! <3

Har nyss kommit hem från Södertälje och Carro, beslutade mig för att sova där tillsammans med henne, Sara och Sandra. Och jag och Sara delade på en 65 säng, jag säger bara en sak, det var trångt!

Igår började kvällen med att jag mötte Sara och Sandra i Vårberg för att införskaffa lite suppsupp, fortsatte vidare till Huddinge där vi mötte Carro som hade väntat på oss i 45 minuter. Tog bussen till Adde i Huddinge, och spelade där sanning och konsekvens. Efter ett par omgångar drog vi brudar ( Sara, Sandra, Carro, Jenny, Saga och Unity ) till tullinge där vi mötte lite killar. Där bjöds de på skönsång (?) och en väldigt trevlig stämning trots att vi bara var ute, tack för en trevlig promenad också Sara!

Tog nattbussen 10 över 2, och var hemma hos Carro ca 3. På bussen var det två invandrarpojkar, som höll på och kaxade och ville bråka, och mina brudar var ju taggade som fan, så jag satt där tillsammans med någon Lucas och en till kille som ville att alla skulle hålla käften, och försökte medla lite. Allt löste sig med att Sandra gick fram och pratade med dem, och sen började hon gråta , det var så sött!
På andra bussen från södertälje centrum till Carro, satt vi och pratade med Richard, en väldigt trevlig och söt 21-årig pojke.  

Kvällens klockrenaste var ju lätt Sandra som  tog TVÅ TOALETTPAPPERSRULLAR med sig från Adde. Imorse vid frukosten pratade vi om att det skulle vara våran partything. Ta med oss toalettpapper från alla fester vi är på  xD


Hursomhelst, tack brudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0